Alla som känner mig vet hur mycket jag är emot dieter men trotts det har jag tänkt att börja med en nu. Jag ska inte göra det för att gå ner i vikt osv. Jag ska göra det för att min kropp inte mår bra alls just nu. Jag är ständigt trött och kan somna precis när och var som hellst, det är otroligt läskigt faktiskt. Jag känner mig alldeles mosig i huvudet precis hela tiden. Jag kan tro att detta har att göra med att jag äter mycket kolhydrater som inte får användas till tillräckligt mycket energi.

Jag kommer absolut inte göra upp min egna diet för det vet vi alla hur det kommer sluta. Hade tänkt mig att börja med LCHF dieten istället. Low carb high fat. Får se hur det nu kommer funka! Någon som har erfarenhet av denna kosthålling?

diet, dieter, hälsa, kost, träning,

1 kommentarer

Fatma

02 Jul 2013 19:23

bilderna ser så goda ut!

Kommentera

Publiceras ej